26.04.2022
EDU
Tallenne: Miten informaatiovaikuttamista tapahtuu? Tunnista ja taklaa
26.04.2022
EDU
20.04.2022
Faktantarkistus
Faktantarkistus: Koululaiset kokevat arkensa parantuneen, vaikka nuorten pahoinpitelyt ovat lisääntyneet
20.04.2022
Faktantarkistus
08.04.2022
Näkökulma
Hyvinvointivaltiota on puolustettava alustojen vallalta
08.04.2022
Näkökulma
08.04.2022
EDU
Informaatiolukutaito on tärkeä digitaito!
08.04.2022
EDU
08.04.2022
Tapahtuma
Faktabaari Forum: Towards digital information literacy in post 24/2 Nordics
08.04.2022
Tapahtuma
05.04.2022
EDU
Facts4All - 10 tapaa disinformaation torjumiseksi
05.04.2022
EDU
01.04.2022
Näkökulma
Tärppejä faktantarkistuspäivään
01.04.2022
Näkökulma
29.03.2022
Avoinyhtk
Faktabaarin, faktapohjaisen julkisen keskustelun ja digitaalisen infomaatiolukutaidon puolesta kanssanne 2022
29.03.2022
Avoinyhtk
27.03.2022
Avoinyhtk
Avoin yhteiskunta ry vuosikokous 2022
27.03.2022
Avoinyhtk
24.03.2022
EDU
EDU-blogi: Tarvikkeita sometantereelle — näin tarkistat vieraskielisen videon, osa 2
24.03.2022
EDU
23.03.2022
EDU
EDU-blogi: Tarvikkeita sometantereelle — näin tarkistat vieraskielisen videon, osa 1
23.03.2022
EDU
18.03.2022
EDU
Facts4All MOOC - Schools as community hubs against disinformation
18.03.2022
EDU
18.03.2022
Faktantarkistus
Emma Karin nimissä julkaistiin sitaatti, jolle ei löydy lähdettä
18.03.2022
Faktantarkistus
15.03.2022
EDU
Facts4All verkkokurssi
15.03.2022
EDU
03.03.2022
Näkökulma
Venäjä pyrkii levittämään propagandaansa myös Suomeen
03.03.2022
Näkökulma