
31.01.2024
DIL
Eurostat: Niukalla enemmistöllä eurooppalaisista on kohtuulliset digitaidot
31.01.2024
DIL

30.01.2024
EDU
Educa oli menestys, Uutisten viikko alkaa
30.01.2024
EDU

22.01.2024
EDU
Evästeet, datajälki ja mikrotargetointi – Uusi FactHacker-video pureutuu tekoälyalgoritmeihin vaalien alla
22.01.2024
EDU

18.01.2024
FI
Tekoälyopas: Johdanto
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoäly & faktantarkistus
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Demokratia, osallisuus ja tekoäly
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoälyohjatut sosiaalisen median botit informaatiovaikuttamisessa
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Paljon puhetta tekoälystä
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoäly – mitä meidän pitäisi tietää ja osata?
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Nuoret, oppiminen, sosiaalinen media & tekoäly
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoälyn ongelmia
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoäly haastaa luku- ja kirjoitustaidon
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Mitä tarkempi syöte – sen parempi tulos
18.01.2024
FI

18.01.2024
FI
Tekoälykästä oppimista?
18.01.2024
FI

18.01.2024
Dil-ai
Pedagoginen ajattelu ja tekoälyn käyttö alakoulussa
18.01.2024
Dil-ai