14.09.2022 DIL

12. How to evaluate a scientific claim and expertise of an expert?

14.09.2022 DIL Kari Kivinen
14.09.2022 DIL

13. Algorithmic awareness - the challenges created by artificial intelligence

14.09.2022 DIL Harto Pönkä
14.09.2022 DIL

14. Digital footprint and privacy in online services

14.09.2022 DIL Harto Pönkä
14.09.2022 DIL

15. Everyday use of digital services generates digital power

14.09.2022 DIL Tiina Härkönen
14.09.2022 DIL

16. Digital civic skills are a key tool for defending democracy

14.09.2022 DIL Jukka Vahti
31.08.2022 EDU

Faktabaari veti 120 opiskelijalle informaatiolukutaitotyöpajan Tallinnassa

31.08.2022 EDU Toimitus
09.06.2022 EDU

Science Education in an Age of Misinformation

09.06.2022 EDU FactBar EDU
08.06.2022 EDU

Tiedeopetus virheellisen infomaation aikakaudella

08.06.2022 EDU Faktabaari EDU
26.04.2022 EDU

Tallenne: Miten informaatiovaikuttamista tapahtuu? Tunnista ja taklaa

26.04.2022 EDU Faktabaari EDU
08.04.2022 EDU

Informaatiolukutaito on tärkeä digitaito!

08.04.2022 EDU Kari Kivinen / Faktabaari EDU
05.04.2022 EDU

Facts4All - 10 tapaa disinformaation torjumiseksi

05.04.2022 EDU Faktabaari EDU
24.03.2022 EDU

EDU-blogi: Tarvikkeita sometantereelle — näin tarkistat vieraskielisen videon, osa 2

24.03.2022 EDU Faktabaari EDU
23.03.2022 EDU

EDU-blogi: Tarvikkeita sometantereelle — näin tarkistat vieraskielisen videon, osa 1

23.03.2022 EDU Faktabaari EDU
18.03.2022 EDU

Facts4All MOOC - Schools as community hubs against disinformation

18.03.2022 EDU Faktabaari EDU
15.03.2022 EDU

Facts4All verkkokurssi

15.03.2022 EDU Faktabaari EDU
<<

...

05 06 07 08 09

...

>>

Evästeet

Käytämme sivustollamme yksityisyyden suojaavaa analytiikkaa palveluidemme parantamiseksi.

Lue lisää tietosuoja käytännöistämme täältä.